Setelah Sekian Lama Menghilang.

 Bertahun lamanya aku tidak menulis di blog aku ni. Mungkin... pelawat blog aku yang bertandang menyangka aku telah pergi dijemput ilahi, ihiks!

Well, aku rasa aku nak kembali menulis seperti dahulu. Yelah, bila dah meningkat dewasa ni, aktiviti harian dah mula padat dengan urusan kerjaya.

Di fikiran aku, akan ambil masa untuk aku kumpul balik readers sekalian seperti dahulu. Atau... aku biarkan ia menjadi platform untuk aku meluahkan apa yang terperap dalam kepala otak aku ni. Siapa yang datang membaca, biarlah ia menjadi perkongsian akan hal perjalanan aku.

Aku dah lupa sejujurnya, bila kali terakhir aku menulis. Aku rancang, aku nak ubah/baikpulih blog aku ni. Nak bagi nampak 'umph' gitiew.

Well... here it goes, a new beginning for my blog, again. XD



Comments