Aku & Janna Nick?


Assalamualikum,hye korang hari ini aku nak share dengan koranglah 1 perasaan & seangkatan dengannyalah nampak tak berapa banyak nyalah tu.Janna Nick@Janna Nicker nama yang sedang meningkat naik melalui drama Kau aku & kita di TV3,sepanjang research aku tentang janna nick ni banyak jugakla blogger update artikel tentang dia.So apa yang aku nak buat sekarang ini adalah bukan nak update biodata dia ke,apa ke.Aku nak share tentang aku dan janna nick.

Kalau korang ingat tentang artikel aku yang bertajuk ‘Syahara Ku’ tu aku ada cakap yang aku suka gadis yang macam aku tunjuk tu kan.So terus teranglah,dalam dunia ni ada 7 orang yang muka dia sama,agak-agak ada tak gadis yang wajah dia persis janna nick ni untuk di jadikan jodoh aku?.Aku ada baca,tanda-tanda seseorang itu jodoh kita adalah apabila kita lihat wajah si dia kita akan berasa tenang.

Aku cinta gadis macam ni bukan sebab rupa paras diorang,tapi memang diorang dah masuk dalam kriteria gadis yang aku akan jadikan sebagai isteri aku.Contoh aku suka gadis yang rambut dia tutup mata sebelah macam janna nick buat.Second,aku tak suka yang lembut sangat sebab bagi aku diorang kadang-kadang gedik.Kalau keras sikit macam janna nick ok hehehehe.

And untuk pengetahuan korang janna nick ni mix blood sebab tu dia lawa,cantik & sebagainyalah.Aku ada jugak terfikir umur dia 20 tahun so tak jauh beza manapun jurang umur antara aku dan dia,kalau jodoh memang aku akan lamar dia.Aku nak kukuhkan empayar business aku and aku akan lamar gadis yang ada dalam kriteria aku.So sampai sini saja artikel aku sebab aku nak layan lagu ost kau aku & kita yang dilakonkan oleh isteri aku ni jap PEACE.



Comments