Filem Wajib Tonton 2016.


Assalamualaikum korang,sempena tahun persaraan aku sebagai pelajar sekolah aku nak update beberapa filem yang aku nak tonton.Yelah,kita dah pencen hahahaha untuk adik-adik yang masih bersekolah jangan lupa bangun pagi & bersiap untuk pergi sekolah k.So berikut adalah antara filem yang aku target.


Popeye


Alright gentelman,daripada animasi ke layar 3D sudah semestinya pengarah filem berkenaan bawa sesuatu yang baru dalam karya beliau ini.Dulu masa aku kecik-kecik selalu jugak layan kartun dia,and trade mark dia adalah ‘Spinash’ yang dia akan ambil bila nak selamatkan awek,isteri or etc.

And yang paling dinanti-nantikan oleh aku ialah melihat bagaimana pelakon dia bawak watak sebagai Popeye ni.Dengan musclenya yang besar perghhh sudah semestinya menjadi sebuah cabaran yang paling besar buat krew produksi.

DeadPool


Filem ni aku tak berapa tahu sangat bab pernah ke diterbitkan atau whateverlah,apa yang aku tahu adalah watak dalam filem ni adalah dari permainan video.And setelah aku buat research dekat YouTube watak dalam filem ni ada speciality yang tersendiri.Iaitu anggota badan dia boleh berpisah,dalam bahasa orang melayu kebal la macam tu.

Sebenarnya aku tak berapa minat pun nak tengok cerita ni tapi ermmm layan je lah.Oh ya,selain itu tahun depan juga dikatakan ada sambungan filem pecah panggung seperti Transformers,Finding Dori dan lain-lain.Dan aku juga percaya filem Star Wars juga ditunggu-tunggu oleh peminat filem sains fiksyen.Aku tak minat so aku senyap je lah hahaha.

Akhir kata,sampai sini saja artikel aku.Entahla hati aku mesti akan rasa lain bila dengar Kau bagai udara nyanyian Bahrain ost kau,aku kita.Adakah ini dinamakan cinta?.




Comments

Akim said…
Harap filem popeye nie best cam kartun jugak...
Aidil Hakim said…
Aah,kalau tengok dari poster macam gempak!.