SEXual RACIST!

Setelah sekian lama aku menghilang. Kini aku kembali membawa luahan hati yang terpendam rapi. So, 2018, aku telah melangkah ke alam baru iaitu alam praktikal. Seperti yang korang sedia maklum. Aku merupakan seorang pelajar jurusan kulinari. Dan, kini aku sedang menjalani praktikal di sebuah hotel di Pulau Pinang.

Well... tak ada apa yang menarik pada aku. Biasalah, jumpa orang baru. Just like a normal thing for me. And straight to our MAIN POINT, aku nak meluahkan ketidak puasan hati aku terhadap seseorang. Well... he is someone older than me. But not his brain and attitude i thing. sebab... dia ni macam suka hentam aku semborono.

Minggu pertama aku praktikal, aku ditempatkan di station Asian. Dekat hotel ni ada Asian, Western, Cold, Pastry, Butcher, Muslim, and Banquet kitchen. 

Comments