That One Guy.

Entah macam mana aku nak mulakan luahan hati aku ni. Ok, tahun baru telah bermula. Maka, sem baru juga bermula. Pada awal tahun ini, aku ada berhajat agar tidak ada sebarang ‘BULLSHIT’ dalam hari hari aku. Malangnya, aku terpaksa juga hadapi situasi itu.

Alam kolej ni memang banyak asam garam dan dramanya. Nak buat macam mana, lumrah dunia.

Jujur kata, aku tak suka bermusuhan. Apatah lagi berdendam. Tapi, bila aku mula bermusuhan, orang itu memang patut aku musuhi.

Aku tak tahu apa masalah seorang ni. Mulut dia macam iblis. Otak macam bilis. Apa yang aku perasan, dengan orang lain dia ok. Tapi bila datang pada aku, aura dia jadi busuk macam bangkai.

Aku ada aim, sebelum aku grad, penumbuk sulung aku ni hinggap dekat muka musibat dia. Sebab its been a few years dia buat perangai.

Siapa rapat dengan aku, dia tahu aku macam mana. Tak ada masa nak bermusuhan tanpa sebab. Tapi kalau sampai menghina beberapa kali, memang musibatlah aku kata kat kau!

Jujur kata, aku harap kepala musibat tu baca cacatan aku ni. Yup, ni untuk kau.

Ini hanya permulaan. Akan datang, aku akan catatkan satu demi satu keMusibatan dia.

Comments